Gemeente
Amsterdam

Dit is een gearchiveerde versie van de website wijnemenjemee.nl, waarop je de bouw van de Noord/Zuidlijn kon volgen. Deze kennis is nog wel beschikbaar, maar je kunt dus geen reactie meer achterlaten.
Achter de coulissen bij Amsterdam Centraal
18
3 jaar geleden
trolly :
@Renske van Bers, Metro en Tram: Mooi, de IDFA heeft jullie nodig.

Achter de coulissen bij Amsterdam Centraal

Duco Vaillant : Metro en Tram 25 maart 2016 Centraal Station

Achter de schermen bij Amsterdam Centraal wordt hard gewerkt aan de vele technische installaties. Hoe staat het er nu mee? Bewapend met een videocamera en een microfoon dalen we samen met Rubin Woortman – deelprojectleider technische installaties – af naar de krochten van ons nieuwe metrostation. Het resultaat is hieronder te zien.

Heeft u vragen? U kunt ze hieronder stellen.

Foto van volger

trolly

28-03-2016 | 21:34

@Renske van Bers, Metro en Tram: Mooi, de IDFA heeft jullie nodig.

Foto van volger

Renske van Bers, Metro en Tram

28-03-2016 | 10:57

@volgers, leuk hoor die reacties, vooral die van Aron:) Duco en ik gaan nu vaker van dit soort filmpjes maken! Groet en een fijne vrije dag, Renske

Foto van volger

Jai

27-03-2016 | 21:31

Mooi werk Renske (en Duco uiteraard ook, haha)! Het geeft een duidelijke impressie van waar we straks van mogen profiteren. Al zien we maar 15% 😉

Foto van volger

Rw

27-03-2016 | 18:48
Foto van volger

Rw

27-03-2016 | 18:45
Foto van volger

Maria

26-03-2016 | 11:06

Wat een leuk filmpje van het dynamische duo Renske en Duco! 

Foto van volger

trolly

26-03-2016 | 10:29

@Bert van Elswijk: De spijker op z’n kop!

Foto van volger

Wieger

26-03-2016 | 08:09

Een heel leuk filmpje en ‘d Ouwe Vos heeft gelijk, goed gebracht!

Foto van volger

Bert van Elswijk

26-03-2016 | 07:45

Typisch Renske, wat  een heerlijke vrouw! Kort maar krachtig!

Foto van volger

Duco Vaillant, Metro en Tram

26-03-2016 | 00:07

@trolly
Haha, dat is inderdaad een mooi woord voor galgje. 🙂

Foto van volger

d'ouwe vos

25-03-2016 | 23:06

Bloedjaloers ben ik op je Renske. .Wat maak jij allemaal mee. Toegang tot alles,  en voor ieder ander.. potvernondeju ! 

En wat breng je het leuk, met je aanstekelijke enthousiasme, en professionaliteit !

( je heldere stem,  korte zinnen,  geen ge-uh,  begrijpelijke taal en mooie punten op het eind van een zin. Daar kan ik als ouwe vos echt van genieten )

Foto van volger

trolly

25-03-2016 | 20:27

@Ger Vermij: En wéér een fijn woord voor galgje erbij: accucapaciteit, met maar liefst vier c’s!

Foto van volger

Duco Vaillant, Metro en Tram

25-03-2016 | 16:46

@Ger Vermij
Ik zal het navragen bij onze installateurs. Ik verwacht pas na de paasdagen antwoord. Fijn paasweekend!

Foto van volger

Duco Vaillant, Metro en Tram

25-03-2016 | 16:15

@Aron
Renske is inderdaad lekker levendig, daarom is het ook zo fijn om haar als collega te hebben. 🙂

Foto van volger

Marcel

25-03-2016 | 15:57

lekker droog comment Renske 😉 Maar moet gezegd worden, leuk filmpje weer!

Foto van volger

Egbert Six

25-03-2016 | 15:08

Leuk om te zien hoe het kale beton langzaam maar zeker verandert in een volledig station. Zelfs met rijdende ‘metro’! 🙂

Foto van volger

Ger Vermij

25-03-2016 | 14:35

Leuke video Renske.

Leuk om weer eens een (klein) gedeelte van een schakelruimte te zien.

Kun jij voor mij eens informeren hoe groot de accucapaciteit van de UPS

systemen zijn. Dus spanningen en VA (Volt Ampere).

Alvast bedankt.

Foto van volger

Aron

25-03-2016 | 14:29

Die Renske lijkt me zo gek als een deur.

Wel onze gekke deur natuurlijk.

18