Gemeente
Amsterdam

Dit is een gearchiveerde versie van de website wijnemenjemee.nl, waarop je de bouw van de Noord/Zuidlijn kon volgen. Deze kennis is nog wel beschikbaar, maar je kunt dus geen reactie meer achterlaten.
Filmpje: de eerste testreizigers delen hun bevindingen
8
5 maanden geleden
Jan.Meeuwenberg :
Nee dat mag ik niet missen, die historische dag. 

Filmpje: de eerste testreizigers delen hun bevindingen

Duco Vaillant : Metro en Tram 30 april 2018 Testen

Vrijdag 20 april was het zover: de eerste testreizigers maakten de Noord/Zuidlijn ‘onveilig’. Ook de dagen erna was het raak en tot eind mei zal de Noord/Zuidlijn het domein zijn van deze testers. We maakten een filmpje waarin de reizigers graag hun mening geven over hun bevindingen. In de reacties horen we graag meer ervaringen!

Heeft u vragen? U kunt ze hieronder stellen.

Foto van volger

Jan.Meeuwenberg

22-05-2018 | 08:14

Nee dat mag ik niet missen, die historische dag. 

Foto van volger

johan siemons

22-05-2018 | 08:02

@Jan.Meeuwenberg
vergeet niet uw wekker op tijd in te schakelen 🙂 !

Foto van volger

Jan.Meeuwenberg

22-05-2018 | 07:59

NOG MAAR TWEE MAANDJES.

Foto van volger

Michiel Jonker, Metro en Tram

06-05-2018 | 10:37

@Egbert Six @Waterlander
OK, goed om te weten. Dank voor jullie reactie!

Foto van volger

Waterlander

06-05-2018 | 10:34

Als je op https://gvb.crmplatform.nl/testmee klikt, krijg je inderdaad de ‘Alle testritten volgeboekt. Iedereen bedankt!’ te zien.

Als je die echter wegklikt kan je soms wel degelijk een testshift seleteren zoals nu (zondag 12:30) testritten op vrijdag 11 en zaterdag 12 mei nog beschikbaar zijn (totdat die vol zijn).

Zo heb ik ook mijn testrit kunnen bemachtigen.

Foto van volger

Egbert Six

06-05-2018 | 10:31

@Michiel Jonker, Metro en Tram Vrijwel dagelijks zeggen mensen af voor testdagen waar zij zich voor hadden opgegeven. Blijf de site bezoeken, laat je niet afschrikken door de mededeling dat alles vol zit en geef je op op één van de opengevallen plaatsen!

Foto van volger

Michiel Jonker, Metro en Tram

06-05-2018 | 10:15

@Ik mul
De testritten met reizigers worden niet door ons georganiseerd, maar door GVB. Alle ritten zitten helaas al vol hoorden wij van GVB. Meer informatie op http://testmee.gvb.nl

Foto van volger

Ik mul